Menu Zamknij

SEO PROMOCJA STRON

PAKIETY USŁUG

Standart

tarif1.png
  • Liczba kluczowych fraz: do 20
  • Dodanie nowych fraz kluczowych
  • Analiza konkurencji
  • Audyt techniczny strony
  • Wewnętrzna optymalizacja strony internetowej
  • Zewnętrzna optymalizacja strony
  • Copywriting SEO, 5.000 symboli bez spacji
  • Okres promocji od 3 miesięcy
  • Comiesięczna kontrola

CENA: 1350 zł/mies.

Zamówić

Business

tarif2.png
  • Liczba kluczowych fraz: do 100
  • Dodanie nowych fraz kluczowych
  • Analiza konkurencji
  • Audyt techniczny strony
  • Wewnętrzna optymalizacja strony internetowej
  • Zewnętrzna optymalizacja strony
  • Copywriting SEO, 20.000 symboli bez spacji
  • Okres promocji od 3 miesięcy
  • Comiesięczna kontrola

CENA: 1800 zł/mies.

Zamówić

Pro

tarif3.png
  • Liczba kluczowych fraz: do 500
  • Dodanie nowych fraz kluczowych
  • Analiza konkurencji
  • Audyt techniczny strony
  • Wewnętrzna optymalizacja strony internetowej
  • Zewnętrzna optymalizacja strony
  • Copywriting SEO, 50.000 symboli bez spacji
  • Okres promocji od 3 miesięcy
  • Comiesięczna kontrola

CENA: 2600 zł/mies.

Zamówić

Pozycjonowanie stron WWW

Promocja i pozycjonowanie stron www są ważnym etapem w kształtowaniu pomyślnego projektu biznesowego, niezależnie od jego skali i kierunku działalności. Profesjonalnie zaplanowana promocja SEO obejmuje kilka zróżnicowanych etapów, które ostatecznie oddziałują na koszt prac.

Koszt usług promocji i pozycjonowania SEO ustalany jest indywidualnie z uwzględnieniem specyfiki prac i ich objętości. Jeśli niezbędne są prace kompleksowe, odpowiednim wyborem będzie opłata optymalna, uwzględniająca między innymi usługę promocji i pozycjonowania SEO. Jeśli niezbędne jest tylko nieznaczne dopracowanie, koszt tej usługi będzie obliczany indywidualnie zależnie od ilości wykonanej pracy. Jeśli z kolei potrzebne są usługi kompleksowe, zaczynając od analizy rynku, a kończąc na opracowaniu struktury strony i przeprowadzeniu prac technicznych, ostateczna cena będzie wyższa.

Promocja stron SEO obejmuje prace przeprowadzane w kilku etapach

  • Analiza rynku, popytu, aktualnych cen i ofert;
  • Optymalizacja wewnętrzna i zewnętrzna;
  • Praca z klientami, badanie popytu, pozyskiwanie opinii od klientów;
  • Procedury techniczne na stronie;
  • Praca z zawartością i obrazami;
  • Reklama w różnych źródłach, sieciach społecznościowych, reklama kontekstowa;
  • Analiza skuteczności przeprowadzonych działań.

Pozycjonowanie SEO stron rozpoczyna się od ich szczegółowej analizy

Działalność w zakresie promocji i pozycjonowania stron www rozpoczyna się od dokładnej analizy branży, specyfiki jej funkcjonowania i zachowania użytkowników.

Przeprowadzana jest analiza rynku konkurencyjnego, co oznacza, że szczegółowej analizie poddawane są strony internetowe konkurentów, warunki współpracy, jakie oferują klientom, dostępny asortyment produktów i usług, oferty z nimi związane, ceny.

Żeby dokonać oceny sytuacji w sposób jak najbardziej obiektywny, specjaliści dokonują oceny pozycji strony klienta w rzeczywistym momencie na profilowej niszy rynku, a następnie porównują uzyskane rezultaty z wynikami działalności najbardziej skutecznych stron z analizowanej branży. Na tej podstawie są wyciągane wnioski dotyczące tego, jakie konkretnie prace należy zrealizować, by strona polepszyła swoją pozycję i zaczęła działać w takim kierunku, by przyczyniała się do przyciągania nowych klientów, jak i zwiększania lojalności obecnych, wzrostu sprzedaży i ostatecznie – zwiększenia uzyskiwanych zysków.

Wszystkie niezbędne etapy promocji SEO zaleca się realizować kompleksowo, gdyż pomoże to osiągnąć najlepsze wyniki.

Podstawowe procedury fachowej promocji SEO

Kolejne etapy kompleksowej pracy w promocji SEO obejmują realizowane po kolei optymalizacji wewnętrznej i zewnętrznej zasobu.

W razie potrzeby zmienia się struktura i interfejs, jak i metody prezentacji informacji. Treści na stronie powinny być prezentowane w wygodnej dla odbiorcy formie, czytelnej dla odbiorców docelowych, z wykorzystaniem różnych metod prezentacji danych. Lista materiałów może zawierać rysunki lub filmy, audio, bloki tekstowe, treści wizualne.

Uniwersalną i wysoce efektywną opcją jest jednoczesne korzystanie z kilku różnych typów treści, które dodatkowo muszą być niepowtarzalne, trafne, interesujące, ustrukturyzowane, dobrze zaprojektowane w taki sposób, aby można było szybko się z nimi zapoznać i znaleźć żądaną sekcję. Jeśli mowa o towarach lub usługach, warto wcześniej przygotować opisy zawierające wszystkie dostępne cechy i właściwości.

Jeśli strona przeznaczona jest do promocji produktu o skomplikowanej budowie, warto dodać prezentację z jego charakterystykami i sposobem wykorzystania.

Koszt pozycjonowania SEO strony jest bezpośrednio związany z wielkością takiej strony.

Specjaliści naprawiają błędy techniczne, dzięki czemu użytkownicy mogą szybko załadować stronę, sprawnie przejść do katalogu i formularza zgłoszeniowego. Osobnym etapem jest praca ze słowami kluczowymi, nagłówkami i ich optymalizacja pod kątem żądań użytkowników.

Usuwanie „martwych linków” i nadmiaru linków, kupowanie wypożyczonych linków zewnętrznych, okresowe umieszczanie nowych unikalnych materiałów na wybrany temat, reklama w sieciach społecznościowych – to jeszcze nie jest pełna lista procedur niezbędnych w procesie promocji i pozycjonowania stron www, a co ważne, wszystko to powinno być przeprowadzane przez profesjonalnych specjalistów.

Decydując się na współpracę z wykwalifikowanymi specjalistami zatrudnionymi w firmie Kodim.pl możesz być pewny, że efektem promocji Twojej strony będzie poprawienie jej pozycji w rankingach wyszukiwarek, wzrost zainteresowania użytkowników i ogólne zwiększenie świadomości marki. Dodatkowo lepsza będzie opinia konsumentów o firmie i strona internetowa zacznie przynosić dobre dochody.

Napisz do nas

Odpowiedzimy z przyjemnością

>