Menu Zamknij

Kontent medialny

Forma, przejrzystość przekazu danych, trafność materiału, wygoda i szczegółowość prezentacji – wszystkie te parametry bezpośrednio wpływają na to, w jak dużym stopniu strona jest potrzebna wśród użytkowników oraz na liczbę zainteresowanych odwiedzających, dlatego treści medialne muszą być wstępnie uformowane i opracowane przez wykwalifikowanych specjalistów.

Treści medialne dla stron internetowych i sieci społecznościowych

W zależności od rodzaju produktów i usług lub strategii promocji dobierane są obrazy, zdjęcia, filmy, audiodeskrypcje, a także złożone i łączone rozwiązania, które pozwalają dostrzegać prezentowaną na stronie informację w przystępny sposób i w krótkim czasie, aby bezpośrednio zwiększyć zainteresowanie odbiorców.

Filmy reklamowe i materiały fotograficzne przeznaczone do najbardziej wyrazistej prezentacji towarów i usług oraz inne nowoczesne sposoby prezentacji treści są ściśle analizowane przez specjalistów Kodim pod kątem umieszczania na stronach internetowych i portalach społecznościowych w celu zwiększenia sprzedaży i przyciągnięcia uwagi potencjalnych klientów.

Wszystkie rodzaje treści medialnych są opracowywane przez naszych specjalistów w zależności od docelowej orientacji zasobu, konkretnych cech oferowanych na stronie produktów lub usług. Jednocześnie prace prowadzone są dla stron o dowolnej złożoności, wielkości i kierunku działalności.

Tworzenie wideo dla strony

Takie treści medialne, jak filmy animowane, zyskują obecnie dużą popularność. Stworzenie filmu dla strony internetowej pomoże Ci reklamować towary i usługi, utrzymywać kanał informacyjny i nawiązywać aktywne interakcje z konsumentami.

Animowane filmy Doodly i Toonly, które są z powodzeniem używane nie tylko w sieciach społecznościowych, ale także na zwykłych stronach, to ręcznie rysowane sceny o różnej długości z profesjonalnym podkładem głosowym. W tej formie istnieje możliwość zorganizowania prezentacji informacji dla odbiorców w postaci pytań i odpowiedzi, ruchów postaci itp.

Grafika w tego typu filmach jest dość prosta, ale ze względu na oryginalną formę prezentacji przykuwa uwagę. W większości przypadków użytkownicy oglądają takie filmy do końca, zwracając swoją uwagę na przekazywane informacje.

Infografiki wideo są bardziej złożonym produktem i są bardziej odpowiednie do wizualnej prezentacji dużej liczby wskaźników numerycznych, na przykład do porównywania podobnych modeli maszyn i urządzeń. Niezbędna w tym przypadku jest umiejętność przedstawienia informacji w sposób jasny i dostępny dla użytkowników, ale staje się to możliwe tylko wówczas, gdy pracują nad tym specjaliści.

Nagrania lektorskie pozwala łączyć rodzaje treści medialnych i prezentować kompleksowe podstawowe dane o produkcie lub usłudze szerokiemu gronu użytkowników, proste w percepcji, w przystępnej, dyskretnej i łatwej formie. Dzięki temu konsument lepiej nauczy się i zapamięta materiał, będzie miał większą motywację do zakupu lub złożenia zamówienia.

Treści medialne w postaci obrazów

Wysokiej jakości promocja towarów i usług to przede wszystkim bezpośrednia i zwarta praca z treścią wizualną. Umieszczenie zdjęć i obrazów w różnych zakładkach na stronie może być wykorzystane jako dodatek do innych rodzajów treści.

Zdjęcia na stronie także mogą stanowić odrębny rodzaj prezentacji informacji, gdy konieczne jest podanie w przystępny sposób jakichkolwiek danych o prezentowanym obiekcie odbiorcom końcowym, którzy w ten sposób będą mogli ocenić zalety i zalety zakupu.

Wycieczka 3D na stronie

Wycieczki 3D na stronach internetowych służą poprawie wizerunku firmy. Na przykład korzystając z wycieczki 3D można wizualnie zaprezentować odwiedzającym stronę to, jak wygląda Twoje biuro lub wynajmowany magazyn.

Ponadto za pomocą wycieczki 3D można zaprezentować odbiorcom muzea, zabytki, miejsca turystyczne. Dzięki temu konsument może poczuć niemal pełne wrażenie obecności w przedstawionym miejscu lub na danej trasie.

Napisz do nas

Odpowiedzimy z przyjemnością

>