Menu Zamknij

REKLAMA KONTEKSTOWA W POLSCE

PAKIETY USŁUG – USTAWIENIE
REKLAMY KONTEKSTOWEJ

Start

tarif1.png
  • Liczba kluczowych fraz: do 100
  • Wybór strategii wyświetlania
  • Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach
  • Kampanie reklamowe w KMS
  • Remarketing / retargeting
  • Instalowanie rozszerzeń dla reklam
  • Łączność analityczna

Koszt konfiguracji reklam Yandex lub Google 500 zł

Koszt ustawienia reklamy Yandex + Google 750 zł

Zamówić

Standart

tarif2.png
  • Liczba kluczowych fraz: do 500
  • Wybór strategii wyświetlania
  • Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach
  • Kampanie reklamowe w KMS
  • Remarketing / retargeting
  • Instalowanie rozszerzeń dla reklam
  • Łączność analityczna

Koszt konfiguracji reklam Yandex lub Google 750 zł

Koszt ustawienia reklamy Yandex + Google 1250 zł

Zamówić

Business

tarif3.png
  • Liczba kluczowych fraz: do 1000
  • Wybór strategii wyświetlania
  • Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach
  • Kampanie reklamowe w KMS
  • Remarketing / retargeting
  • Instalowanie rozszerzeń dla reklam
  • Łączność analityczna

Koszt konfiguracji reklam Yandex lub Google 1250 zł

Koszt ustawienia reklamy Yandex + Google 2000 zł

Zamówić
PAKIETY USŁUG – PROWADZENIE
REKLAMY KONTEKSTOWEJ

Start

tarif1.png
  • Liczba kluczowych fraz: do 100
  • Korekty stawek
  • Planowanie wydatków budżetowych
  • Korekta tekstów reklam
  • Praca z fraz kluczowych
  • AB-testy
  • Praca z konwersjami
  • Zalecenia dotyczące poprawy
  • Drobne poprawki w serwisie
  • Comiesięczna kontrola

Koszt prowadzenia reklam Yandex lub Google 300 zł

Koszt prowadzenia reklamy Yandex + Google 400 zł

Zamówić

Standart

tarif2.png
  • Liczba kluczowych fraz: do 500
  • Korekty stawek
  • Planowanie wydatków budżetowych
  • Korekta tekstów reklam
  • Praca z fraz kluczowych
  • AB-testy
  • Praca z konwersjami
  • Zalecenia dotyczące poprawy
  • Drobne poprawki w serwisie
  • Comiesięczna kontrola

Koszt prowadzenia reklam Yandex lub Google 400 zł

Koszt prowadzenia reklamy Yandex + Google 700 zł

Zamówić

Business

tarif3.png
  • Liczba kluczowych fraz: do 1000
  • Korekty stawek
  • Planowanie wydatków budżetowych
  • Korekta tekstów reklam
  • Praca z fraz kluczowych
  • AB-testy
  • Praca z konwersjami
  • Zalecenia dotyczące poprawy
  • Drobne poprawki w serwisie
  • Comiesięczna kontrola

Koszt prowadzenia reklam Yandex lub Google 700 zł

Koszt prowadzenia reklamy Yandex + Google 1100 zł

Zamówić

Konfigurowanie reklamy kontekstowej

Reklama kontekstowa to jedno z najskuteczniejszych narzędzi współczesnego marketingu, które pozwala na uzyskanie wielu istotnych korzyści w procesie interakcji z konsumentem końcowym, co ostatecznie prowadzi do wzrostu popytu na produkt lub usługę, a także do poprawy pozycji strony sprzedającej w wyszukiwarkach.

Konfigurowanie reklamy kontekstowej to tworzenie reklam tematycznych na podstawie analizy żądań użytkowników, popularności fraz kluczowych, parametrów Twojego produktu lub usługi. W związku z tym, koszt reklamy kontekstowej zależy od wielu czynników.

Dlatego jednocześnie, wraz z wynikami w postaci bezpośrednich linków do strony, użytkownik może bezpośrednio zobaczyć interesujące towary w określonych reklamach, które są wstępnie uformowane i opłacone przez odpowiednie firmy, dostawców i producentów. Po kliknięciu można zobaczyć szczegółowe informacje o produkcie, w niektórych przypadkach uzupełnione o dane kontaktowe lub krótki opis właściwości. Każda reklama jest generowana w specjalnych usługach, takich jak reklamy Google, w ramach oddzielnych kampanii reklamowych.

Podstawowe czynniki, które oddziałują na cenę reklamy kontekstowej

Każda wyszukiwarka ma swoje własne, specyficzne zasady, według których można realizować reklamy. Od tego też zależy bezpośrednio cena reklamy kontekstowej.

Lista kryteriów, kształtujących cenę reklamy kontekstowej, przedstawia się w sposób następujący:

  • Zaplanowany budżet reklamowy, gdyż płatność zostaje pobierana za każde kliknięcie w pojedynczą reklamę;
  • Liczba zorganizowanych różnie ukierunkowanych kampanii reklamowych, które mogą zawierać różną ilość poszczególnych reklam;
  • Koszt usług specjalistów, których zadaniem jest poprawne kształtowanie reklamy i śledzenie jej wyników, a także ścisła kontrola przestrzegania zasad i procesu wyszukiwania wyników;
  • Konieczność dodatkowej segmentacji grupy docelowej, co oznacza, że ​​proces staje się bardziej złożony i obejmuje bardziej szczegółowe i specyficzne ustawienia, np. w przypadku sezonowych preferencji produktowych lub specjalnych właściwości w produktach dla konsumentów określonej płci lub znajdujących się w danym przedziale wiekowym.

Poprawne ustawienie reklamy kontekstowej i skuteczność działań

Wszystko, co zostało wymienione powyżej kształtuje cenę reklamy kontekstowej, który można zaplanować i kształtować w zależności od planów biznesowych klienta, jak i strategii dalszego rozwoju biznesu. Pozwala efektywnie wchodzić w interakcje z różnymi kategoriami użytkowników końcowych, na czas identyfikować preferencje konsumentów na rynku zbytu i zmiany popytu oraz szybciej na nie reagować.

Właściwe ustawienie reklamy kontekstowej pozwala jednocześnie dyskretnie zwrócić uwagę na konkretną markę lub nazwę produktu, zwiększyć sprzedaż i zaoferować użytkownikom zasadniczo nowe produkty lub usługi. Innym ważnym czynnikiem jest wpływ na pozycję serwisu sprzedażowego w wyszukiwarkach – zainteresowanie użytkowników może poprawić ranking serwisu jako całości.

Reklama kontekstowa przewiduje konieczność wcześniejszego zaplanowania nie tylko budżetu reklamowego, ale także tworzenia reklam na życzenie użytkowników, zapewnienia ciągłej rezerwy środków na realizację kampanii, monitorowania wyjątkowości i trafności treści. Opisy powinny być precyzyjne, zwięzłe, kompletne i zrozumiałe dla użytkowników, niezależnie od różnych zainteresowań. Gdy konsument kliknie w reklamę, powinien być w stanie szybko obejrzeć dostępny obiekt, w skrócie poznać jego właściwości oraz ocenić możliwość zakupu na korzystnych warunkach i w przystępnej cenie.

Napisz do nas

Odpowiedzimy z przyjemnością

>